New Music: Kenna - What U Want


Check out this song, which you've most likely heard in a different version before. It's from Kenna's new 'Land 2 Air Chronicles I: Chaos and the Darkness' EP which is now available via iTunes

16 comments:

  1. So there's no more Lupe on this? Just Kenna saying his exact lines?

    ReplyDelete
  2. Glad to hear some new(ish) Kenna . . . website has the other tracks. Definitely ear candy.

    ReplyDelete
  3. @NyrisJ
    You must admit it sounds better. Lupe and Kenna are pretty close so he probably just gave it to him and took a writer's credit. Lupe's definitely sounded demo-ish, this sounds lovely.

    ReplyDelete
  4. I wonder if Kenna made the lyrics then gave them to lupe???....cuz why would he use the EXACT lyrics!. Lupe did better anyways

    ReplyDelete
  5. Sounds way worse, and not just because Lupe isn't on it. The other version sounded dark and ambient. Seemed to fit the lyrics better that way.

    ReplyDelete
  6. Why're we comparing? You have two versions of the same deeply meaning song! Feeling broody? Listen to Lupe's. Wanna bob your head while tellin' that bitch to wise up as well? Listen to Kenna's.

    Perfection.

    ReplyDelete
  7. IMHO this is one of the worst cover song I've ever heard.
    But I really like how artist are now using Lupe's lyrics/beats. It reminds me of how Lupe used others beats back in his mixtape days...that's the circle of life i guess lol.

    ReplyDelete
  8. I'm pretty darn sure it was Kenna's song to begin with. He's a producer, and Lupe isn't.

    Kenna's version is much better than Lupe's because he is capable of much better vocals than Lupe.

    Open your ears people. This is good music.

    ReplyDelete
  9. I used to be a big fan of Kenna but.... why would you release this song after Lu's version dropped a long ass time ago??

    that's why Lu didnt drop Stereo sun

    ReplyDelete
  10. Y'all are buggin'.

    The Lupe version which leaked was clearly an unfinished version. It didn't sound like a complete song at all. Lupe didn't sound like he was trying to sing. The original sounds like a brainstorm (it wasn't a bad start) whereas this is the final product, and Kenna does it justice because he's a damn beast. Why complain?

    ReplyDelete
  11. I like this version more.. I feel Kenna did it more justice. If Lupe came in on the running from their eyes part then it'll be the best but yeah Ken smashed!!!

    ReplyDelete

Thanks for the comment - have a nice day !